سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

(دختر یا پسر ) من و بابایی!

1391/10/24 11:37
نویسنده : مامان
217 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامان سلام

عزیزم سه شنبه می رم برای سونوگرافی جهت تعیین جنسیت عشقم که تو هستی.

قشنگم برام هرچی که باشی عزیزی فقط برام مهمی که سالم و سلامت باشی و به زندگی من و بابا شهاب یه عشق مضاعف باشی.

فرشته کوچولوی مامان با حساب خودم الان باید هفته ١٦ باشی، کی می شه که پاهای کوچولوتو بزاری تو این کره خاکی و دو تا بال قشنگتو بسپری به خدای مهربون و بیای پیش مامان و بابا؟؟ عزیزم برای گرفتن دستهای کوچیکت و گرفتن تو بغلم ثانیه ها رو می شمارم.

خدایا نی نی ما رو سالم و سلامت نگه دار تا بیاد و بشه شیرینی مضاعف زندگی من و شهاب.

فرشته جونم ، بی صبرانه منتظر روز سه شنبه هستم تا تو یک شخصیت پیدا کنی و بشی دختر یا پسر ما.

راستی تا حالا دو تا برات اسم انتخاب کردیم ، ترنم / رادین  قلب شاید بازم تغییر بدیم .

دوستت دارم عزیزم

مامانخیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیجان
25 دی 91 11:43
کوچولوی دوست داشتنی هر چی که هستی عزیزی و از خدا سلامتی رو برات ارزو می کنم چه اسمای قشنگی مبارککککککککککک
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:31
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر