سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

دوستت دارم دلبرکم

1402/12/16 10:30
نویسنده : مامان
83 بازدید
اشتراک گذاری

مبادا آدمی در این شهر باشد ، که تورا بیشتر از من دوست داشته باشد!

که تو را بیشتر از من بلد باشد،

که بتواند به چشم بهم زدنی،

با زمزمه ی کلمه ای کنار گوشت،

لبخند را به لبانت هدیه کند!

که مبادا بداند حال خرابت ،

چگونه خوب شدنی است!

من همانقدر که دوستت دارم ،چند برابرش حسودم جانم

حسادت می کنم به تمام آدمهایی که بیشتر از من کنارت هستند!

به تمام اهالی دنیا حق میدهم که عاشقت باشند

چطور می شود نزدیکت بود و عاشقت نشد؟

دلبر شیرین تر از شیرین من ، دخترکم ،بند دلم ،سلنای من و جهانم!

بگذار تا پایان دنیا فقط من شاعر چشمانت باشم!

دختر زیبایم ، آخرین ماه سال است و نزدیک سال جدید...

من و شهاب همیشه سعی خواهیم داشت در کنار تو بهترینها را رقم بزنیم

دوستت دارم

مامان

پسندها (1)

نظرات (0)