سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

کلاس اول سلنا

1399/5/11 18:52
نویسنده : مامان
260 بازدید
اشتراک گذاری

زیباروی من ،دختر مهربون من سلام

سلنای گلم ، سالی که گذشت مهمترین سال توی زندگیت بود. سالی که گذشت تونستی کلاس اول رو تموم کنی ، شدی دختر باسواد من 

عزیز دلم با اینکه امسال چند ماهی توی خونه و از طرسق اینترنت درس خوندی ولی خیلی عالی تونستی این مرحله بزرگ رو توی زدگیت با موفقیت طی کنی ، دست خانم معلم خوب و مهربونت خانم فخیم درد نکنه که خیلی خوب براتون این دروس رو درس داد و موفق شدی که به نحو احسن کلاس اول رو تموم کنی.

دختر زیبایم با سواد شدنت مبارک

عزیز دلم آرزوم اینه که هر زمان با سلامتی و دلی خوش پله های موفقیت رو یکی یکی طی کنی تا به مراحل خیلی عالی برسی. نازنینم زندگی رو زندگی کن ؛ عاشقانه، کودکانه ... حتی وقتی بزرگ شدی بازهم با دلی کودکانه زندگی کن.

برایت از خدا می خوام بهترین ها در زندگیت رقم بخورد و همیشه سربلند باشی

دوستت دارم دخترم

مامان

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان آنیلمامان آنیل
11 مرداد 99 22:28
همیشه موفق باشی سلنا خانم❤
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
13 مرداد 99 11:15
خدا حفظش کنه انشالله  روزی  بشه که دانشگاه تموم کنه