سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

عاشقانه های مامان برای دختری زیبا

1402/9/7 10:54
نویسنده : مامان
153 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان ،سلام قشنگترین لذت زندگی

سلنای من ،نوشتن برای تو ساده نیست.عشق ورزیدن برایت ساده نیست.دلبرکم من عاشق بودن و عاشقانه زیستن را با تو آموختم.جان مادر چه زود قد کشیدی و چه زیبا دخترانه گی هایت را نشان می دهی و من و شهاب چه خوشبختیم که تو را نظاره گر هستیم.

دختر دلربای من،دلبر جذاب من ، مهربان خوش قلب من ، سلنای من ... همیشه و تا ابد نیک و جاوید بمان . سلنای من من می گویم دوستت دارم ولی تو بدان نفس مامانی ، بدان همه بود منی ،بدان زندگی برای من یعنی تو. همیشه همین طور خوب بمان.

دردانه ی شیرینم روز به روز بزرگتر و عاقلتر می شوی و من در تکاپوی بزرگ شدنت افسوس هر لحظه از گذر عمر جاودانت را دارم. دلم می خواهد تمام لحظه های سپری شده را نه ثبت در ذهنم بلکه ماندگار در کل وجودم کنم ، مانند تمام لحظاتی که تو را در بطن و جانم پرورش دادم و لحظه لحظه اش را با ذره ذره جسم و روحم درآمیختم.

سلنا جانم ، همیشه برایت مادرانه نوشتم اما حالا برایت از عمق قلبم عاشقانه می نویسم ، زندگی برای من یعنی تو و تو برای من یعنی زندگی.بیاد ندارم قبل از تو چگونه نفس کشیده ام ولی یقین بدان از وقتی مادر شدم هر نفس را بخاطر وجود تو کشیده ام.

جان و جهانم ، من و شهاب تا جان در بدن داریم برای تو زندگی خواهیم کرد.

سلنا دختر قشنگم ، تو الان 10 ساله هستی ، دختری با سواد و زیبا و عاقل ، این نوشته ها را به مانند نامه ای از پدر و مادرت بخوان چون دوست داریم بدانی؛

ما دوست داشتیم یک دختر داشته باشیم تا موهایش را خرگوشی ببندیم و جوراب های توری پاپیون دار به پایش کنیم، دوست داشتیم دختری داشته باشیم تا دستمان را بگیرد و باهم تمام خیابان های شهر را قدم بزنیم،دوست داشتیم دختری داشته باشیم تا هر موقع که دلمان خواست مثل عروسک بغلش کنیم ؛ ببوسیم و نوازشش کنیم و او برای ما دلبری کند و ما دلمان ضعف خنده های ملیحش رود...

و هزار بار شکر که ما یک دختر داریم ، دختر دردانه مان به اسم سلنا .

واقعا زندگی ما نیاز به دختر داشت تا پا به پای هم برقصیم و دلخوش باشیم و بچگی کنیم، خدا به ما دختر داد تا اضطرابهای جهان را با وجودش تاب بیاوریم و زندگیمان رنگ بگیردو امید به آینده فراموشمان نشود تا زندگی ارزش جنگیدن داشته باشد.

و اما تو سلنا جان ما...

تو تا ابد آزاد خواهی بود تا بدون ترس از قضاوت دیگران ،قربانی حرف های بی پایه و اساس مردم نشوی. تو آزادی رنگ های دلبرانه بپوشی ، عطرهای دلبرانه بزنی ،کارهای دلبرانه بکنی و آنگونه که دوست داری زندگی کنی.

ما دوست داریم تو آنقدر قوی و جسور باشی که برای آرزوهایت در انتظار تشویق نباشی، ما دخترمان رااز محبت و عشق سیراب خواهیم کرد تا هر بی سر و پایی توان سرک کشیدن به قلب و ذهن ارزشمندش را نداشته باشد.

تو باید بدانی همیشه عزیزترین ما هستی و هر اشتباهی هم اگر کردی باهم درستش خواهیم کرد.

من و پدرت اجازه خواهیم داد تا سلنای ما خودش باشد ، خودش تصمیم بگیرد و خودش رفتارهایش را قضاوت کند که بدون ترس و اضطراب زیر نگاه امن ما شیطنت کند و از حال و هوای دخترانه اش لذت ببرد.

دخترکم ، سلنا جانم ، انسانیت چیز مهمی است و دوست داشتن چیز مهمتر...تو باید برای افکار و انتخاب هایت ارزش قایل باشی ، سعی کن همیشه سنجیده عمل کنی و پای انتخابت بایستی ولی اگر نشد فدای سرت قشنگ ما.

دخترکم فقط بدان و به خودت بگو دنیا به یک دختر موفق و شاد خیلی نیاز داره.

دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)