سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

بازگشت دوباره

1402/9/7 11:14
نویسنده : مامان
163 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ، سلام

مدتها بود که وبلاگت از دسترسم خارج شده بود و من پیگیر پیدا کردن رمز آن بودم ... دروغ نگم که کلافه بودم ، ناراحت بودم و گم کرده ای داشتم ..خوب حس واقعا که داشتم را نمی تونم با کلمات توصیف کنم.

بعد از مدتها با خودم کلنجار می رفتم که یک وبلاگ جدید برایت باز کنم ولی حس و حال وبلاگ قدیمی یه چیز دیگه بود .

تا اینکه با کمک یکی از دوستان و راهنمایی های نی نی سایت تونستم بعد از مدتها دوباره رمزم رو پیدا کنم و بازگردم.

حالا دیگه خوشحالم و همین اول یه متن بلندی برات نوشتم.خواستم بدونی اینهمه مدت که نبودم به خاطر چی بود .

اومدم که دوباره بهت بگم عاشقتم و بگم همه چی درباره تو قشنگه ...عاشق بودن و عاشق موندن قشنگه ...

خدایا شکرت که باز اینجا ، همون وبلاگ خودت کنارتم.

دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماهرخ جعفری
7 آذر 02 12:35
پیامتون پر از محبت و احساس خوب بود برای من خوشحالم وبلاگ رو پیدا کردید. خدا دخترتون رو براتون حفظ کنه