سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

7 سال پر از عشق

1399/7/12 14:01
نویسنده : مامان
377 بازدید
اشتراک گذاری

هفت سال قبل ،سوم تیر 92 ،مثل امروز تمام وجودم پر از عشق بود و تمام وجودم تو رو می خواست

صدای قلبی که قشنگترین صدای زندگیم هست رو تو آغوشم حس می کردم

دست و پاهای کوچولویی که مدام به من ضربه می زدند توی بغلم داشتم 

چشمهای قشنگتو داشتم میدیدم

یه حس خیلی قشنگ و خوب با تو تمام وجودم و تمام زندگیم رو فرا گرفت ...

من مامان شدم و تو شدی دخترم 

روزی که من دوباره آغاز شدم

عزیز دلم ، نفسم ، زندگیم دوستت دارم 

تولدت مبارک 

دختر نازنینم ، سلنای گلم 

سلام

عزیز دلم تولدت مبارک ، ما امسال به خاطر کرونا نتونستیم تولد دسته جمعی داشته باشیم ولی در عوض دو روز برات تولد گرفتیم ؛ 

روز اول خونه ی مامان فیروزه به همراه عمو ها و عمه ها گرفتیم که آنیتا و آنیسا هم خوشبختانه بودند

روز دوم هم خونه مامی گرفتیم بهمراه بابا جون و خاله اینا 

خخلاصه که خیلی خوش گذشت و خدا رو شکر خاطره قشنگی رو برامون ثبت کرد

عزیز دلم ، فرشته ی مهربانم تولدت مبارک

دوستت دارم گلم

مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مامانِ محدثه جونمامانِ محدثه جون
13 مهر 99 23:59
تولد گل دختر نازنینتون مبارک 🤗👌🙏