سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

دختر قشنگم در هفته 16

1391/11/14 10:44
نویسنده : مامان
369 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان سلام

عسل طلای من بلاخره فهمیدم که دختری.

دختر خوشگلم چند روزی می شه که فهمیدم دختر گلم شدی ولی مامانت کمی حالش خوب نبود و سرما خورده بود به خاطر اون نمی تونست که بیاد و حرفهای دلشو برات اینجا بنویسه . ولی الان حالم خوبه خوبه و دارم با دختر نازم حال می کنم و به اندازه دنیاهاااااااااا خوشحال و شادم .

عزیزم اونروز رفتیم پیش آقای دکتر و همه اعضاتو از مغزت تا استخونهای انگشتهای پات بهم نشون داد. الهی شکرت یه دختر شاد و شنگول و شیطون . فدات بشم دختر خوشگلم بازم شیطونی می کردی و چه ژست هایی برای من و بابات می گرفتی . این سری مامان بزرگتم اومده بود و داشت نگات می کرد . دورت بگردم فکر کنم می دونستی که داریم نگات می کنیم. شیطون بلای من دوستت دارم و عاشقتم.

عزیزم تو برام لطیفترین ،زلالترین و پاکترین عشقی ....تو برای من نمادی از خدایی.

اینم جزئیات سونوگرافی:

ضربان قلب:157

جنسیت: دختر   

قد: 17 سانتی متر

سن: ١٦ هفته

عزیزم همیشه عاشق این بودم که مامان یه دختر خوشگلی مثل تو باشم ، مرسی که من و بابا رو به آرزوهامون می رسونی.

دختر گلم بابات هم خیلی دوستت داره و هر روز بیشتر از قبل به فکر من و تو هست . خلاصه که عاشق تو شده و می ترسم بهت حسودی کنم. زبان خلاصه که بابای ماه و دوست داشتنی داری.

ببخش که هنوز برات اسم انتخاب نکردیم ولی نگران نباش همین روزها یه اسم خوشگل برات انتخاب می کنیم.

دوستت دارم دختر عزیزم ، الهی همیشه سالم و سلامت و شیطون باشی.

مامان

 اینم عکس دختر خوشگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نجمه
14 بهمن 91 10:51
جوجو کوچولووووووووووووووووووووووووووو ای عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم با اون قد 17 سانتیت ، واااااااااااااااای چه باحال می شه ها ، یه نیم وجبی ، عزیزززززززززززززززززم خدا برات نگهش داره خواهر جان ، همیشه سلامتی باشه یکی واسه تو یکی واسه جوجه
ستایش
14 بهمن 91 11:16
عزیززززززززم مباااااااااااارکت باشه ، چه عکس ناااازی داره این دخمل قشنگ ، الهی که همیشه تنش سالم باشه و سایه پدر و مادرش بالای سرش
هیجان
14 بهمن 91 16:53
عزیز دلمم دختر ناز و خوشگل خدا رو شکر برای وجود پاک تو و سلامتیه که خدا ارزانی داده بهت ازش میخوام تا همیشه سلامت نگهت داره و هر روز شاهد قد کشیدن و شادیهای زندگیت باشیم