سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

آغاز سه ماهه دوم

1391/10/9 10:28
نویسنده : مامان
210 بازدید
اشتراک گذاری

الهی شکرت ، سه ماهه اول تمام شد

قشنگم چند روز پیش صورت و دست و پای قشنگتو که داشتی حرکت می دادی دیدم.

الهی دورت بگردم همش تکون می خوردی ، باورم نمی شد که کوچولوی ناز من داره تو شکم مامانش دست و پا می زنه . قربونت بشم فکر می کنم نور اذیتت می کرد که همش دستاتو می زاشتی جلو چشمات یا هم که داشتی شیطونک بازی در می آوردی ... آخه آقای دکتر می خواست انگشتاتو ببینه هر سری می اومد روی دستات اونا رو قایم می کردی ...قربونت بشم من

خدا رو شکر کردم همه اندامهات سالم و سلامت بودند.

شیطون بلای من قدت شده ٥سانتی متر به چه مصیبتی آقای دکتر قدتتو اندازه گرفت از بس که تکون می خوردی. ضربان قلبت هم ١٧٣ تا در دقیقه بود خدا رو هزار مرتبه شکر کاملا" منظم بود .الهی صد سال همیشه اینطوری منظم بتپه.

بابات هم کنارم نشسته بود و به شیطونی های تو نگاه می کردیم و می خندیدیم. عزیزم طبیعی بود که شیطون باشی چون هم بابات و هم مامانت شیطون بودند.

گل خوشگل من و بابایی ، از زمانی که اینطوری واضح دیدمت عشقت صد برابر شده . عاشقتم عشق مامان.

راستی عسلم تا دو هفته دیگه می فهمم که پسری یا دخملی ، الهی فدات شم دوست دارم زود زود این روزها بگذره و من و بابایی یه اسم خوشگل برات انتخاب کنیم و تو رو با اسم خودت صدا بزنیم.

 

خداوندا از اینکه منو لایق مادر شدن دونستی ازت ممنونم. خدایا این فرشته قشنگ و این موهبت الهی رو خودت بهم رسوندی همیشه حافظ ،پشتیبان ،حامی و نگهبانش باش .  خیلی ازت ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیجان
18 دی 91 11:17
عزیزم خدا رو شکر برای سلامتیه کودک عزیزت شیطونککککککککککک وای واقعن این موهبت الهی رو باید شکر گفت یه کوچولوی 5 سانتیییییییییییییییی وای خدایا قربون عظمتت برم مراقبش باششششششششششششش تا ابددددددد