سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

صدای قدمهای بهار...

1393/11/29 12:05
نویسنده : مامان
588 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

سلام

عزیزم از همین الان که داره بهمن ماه تموم می شه صدای قدمهای بهار رو می تونیم بشنویم و بوی بهار رو می شه استشمام کرد. عزیزم دومین بهار زندگیت که زمینی شدی نزدیکه و در واقع برای من و بابا سومین بهاری هست که خانواده کوچکمونو سه نفری کردی. عزیزم دوستت دارم.

دختر ماهم ، چند روز پیش روز ولنتاین بود و مثل همیشه کنار دو تا عشقم جشن ولنتاین گرفتیم.

من خیلی خوشبختم و بابت این موضوع خدا رو خیلی شکر می کنم که دو تا عشق دوست داشتنی رو کنارم دارم ... یکی عشق کوچولو به اسم سلنا و یکی عشق بزرگم بنام شهاب.  هردوتونو خیلی دوست دارم عزیزانم.

اینهم یه عکس از شب مهمونیه ولنتاینمون هست .

بهار زندگیم ، نفسم ، عشقم و همه زندگیم

دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)