سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

سلنای 18ماهه من

1393/11/7 10:07
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

گل قشنگم ، یکی یدونه من دختر بزرگی شده و مامان از دیدن لحظه لحظه بزرگ شدن عشقش داره لذت می بره.

سلنای 18 ماهه من الان 16تا دندون داره.. 13 کیلو وزنشه و 81سانتی متر قد

سلنای 18 ماهه من کلی شیطون و در عین حال شیرین و خوردنی شده

سلنای 18 ماهه من بلده بگه ؛ مامان /بابا/ دردر/نی نی/عمه/ قاقا/بیا/گل/پا/خاله /عمو و................

سلنای 18 ماهه من عاشق برنامه بی بی انیشتین و مادرگوس هست

سلنای 18 ماهه من عاشق لیمو ترش/ ماست و بستنی هست

سلنای 18 ماهه من موهای خیلی قشنگی داره که مامانش براش می بنده و خوشگل تر می کنه

سلنای 18 ماهه من عاشق بازی قایم موشک هست و با اطرافیانش خیلی خوب می تونه ارتباط داشته باشه

سلنای 18 ماهه من خیلی خوب بلده خودشو تو دل یکی جا بده و با بوسهای صدادارش دل هرکسی رو ببره

سلنای 18 ماهه من خیلی خوب حیوونهای اسباب بازیشو می شناسه و صداشونومی تونه برام بگه

سلنای 18 ماهه من خیلی خوب می تونه با تبلتش بازی کنه ، قفلشو باز کنه و گیمهای خودشو بازی کنه

سلنای 18 ماهه من خیلی قشنگ می رقصه و با دستهای کوچولوش بشکن می زنه

سلنای 18 ماهه من خیلی کارای دیگه بلده و انجام می ده که من فقط با بهت بهش نگاه می کنم

نفس مامان دوستت دارم ، عاشقتم و همیشه کنارتم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
13 بهمن 93 16:38
ای جانممممممممممممممممممممممممممممممم قربونش برم ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا . خاله فدات شه چه خانمی شدی برای خودت سلنا خانوم مامان سلنا ینی دلم برات یه ذره شده. شمارمو برات تو خصوص گذاشته بودم سلنا رو ماچش کننننننننننننننن