سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

بهار 93

1393/1/6 14:35
نویسنده : مامان
294 بازدید
اشتراک گذاری

بهاران فیض دیگر دارد امسال     هوایش مشک و عنبر دارد امسال

سلنای گلم سلام...سلامی از یه سال جدید ...سال 1393

دختر نازنینم،هفت سین امسال رو به عشق تو و به خاطر روی ماهت چیدم؛

سبزه؛ به خاطر روی زیبایت

سمنو؛ به خاطر شیرینی لبخندت

سیب؛ به خاطر تردیه گونه هایت

سکه؛به خاطر درخشش قلبت

سنجد؛ به خاطر عشق درونت

سماق؛ به خاطر شیطنت و شادیت

سرکه؛ به خاطر صبر،شکیبایی و تندرستیت

در شکفتن جشن نوروز برایت سرسبزی جاویدان،شادی و تندرستی آرزومندم.

 

 

یکی یه دونه مامان

بعد از تحویل سال که کلی با بابا شهاب عکس گرفتیم رفتیم خونه مامان فیروزه ،عمو سهراب اینا هم اومده بودند و باهمدیگه کلی خوش گذروندیم .تو هم بعد از کلی بازی دیگه خوابت برد و لالا کردی.

روز اول عید برای عید دیدنی رفتیم خونه اکثر فامیلها و ناهار هم برگشتیم خونه مامی ناهید،عصر هم مامی اینا مهمون داشتند و تو هم خوشگل خانم شده بودی و دل همه مهمونها رو می بردی. بابا شهاب هم دستش درد نکنه ،مثل هر سال کلی پذیرایی کرد و آخر شب کلی خسته شده بود. قربونش بشم.

از عیدی هات بگم ، امسال همه برات عیدی دادند، مامی ناهید و بابا جون برات سکه دادن،خاله برات یه مدال طلای خوشگل خریده بود ،بقیه هم برات کلی پول دادند که قرار شد برات یه حساب باز کنیم و همه عیدی های تو و من رو اونجا بزاریم.

عزیز دلم بابت اینکه امسال کنارمون بودی و من به عنوان مامان یه سال جدید شروع کردم متشکرم و خدا رو هزاران بار سپاسگزارم.

امسال من و شهاب در کنار دختر نازمون یک سال خوب و پر برکتی رو شروع کردیم و مطمئنم مثل همیشه خدا به هممون خیلی کمک می کنه.

دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نجمه
16 فروردین 93 8:01
سلاممممممممممممممم مامانی عیدت مبارک باشه ، هفت سین امسالت دیدنی بود ، با تشکر از عکسی که فرستادی خخخخخ سلناااااااااااااا خاله جون عیدت مبارک عزیززززززززززززززززم ایشالا سالهای سال ، با لبخند و خوشی کنار این سفره بشینی ، زیر سایه پدر و مادرت و تحت حمایت خدای مهربون
مانلی
6 اردیبهشت 93 8:36
یلدا جونم چقد ذوق کردم وبلاگتو دیدم و خوندم . ماشالا به دخمل خوشگلت که انقد دوست داشتنی و بزرگ شده دلم برات تنگ شده دوستم . می بوسمت