سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

قدم به قدم با سلنا

1393/3/10 14:05
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم سلنا

سلام

عزیزم ؛ دوست دارم همه کار و زندگیمو تعطیل کنم و فقط با تو باشم ، دوست دارم همیشه کنارم باشی و هرلحظه بزرگ و بزرگتر شدنتو با تمام وجودم احساس کنم . دختر زیبای من داری روز به روز بزرگ می شی و زیبا و زیبا تر می شی، داری مستقل می شی .

خوب می تونی چهار دست و پا بری و فرار کنی ، از هر وسیله ای که کنار دستت باشه می گیری و بلند می شی،چند ثانیه ای می تونی روی پاهای خودت بایستی. 6 تا دندون توی دهنت داری و دندون هفتمتم تو راهه ..، بعضی از کلمه ها رو داری می گی ؛ گاگا ،جیززز، ماما . بهت می گم مامان چقدر دوستت داره ؟ دستاتو کامل باز می کنی .بهت می گم چقدر بزرگ می شی ؟ دستاتو تا می تونی بالا می بری.خیلی قشنگ دست دستی می کنی ، آفرین می گی ، صدای آیفون رو که می شنوی در هر حالتی که باشی با ذوق می پری بغلم و دستای کوچولوی خوشگلتو می یاری تا خودت آیفونو باز کنی.الکی سرفه می کنی و ادای منو در می یاری.فدای دختر نازم بشم. خلاصه که دل همه رو با این کارها می بری. من این لحظه ها رو با هیچی توی دنیا عوض نمی کنم و از لحظه به لحظه بزرگ شدنت دارم لذت می برم.

دو سه هفته بعد (دقیقا" 23 روز ) یکساله می شی قشنگم و من همش تو این فکرم که چجوری یه تولد به یاد ماندنی برات بگیرم. سرم خیلی شلوغه ، هم توی کارم و هم به خاطر کارهای تولدت . تم تولدتو باربی انتخاب کردم و کارت های دعوتتو دارم خودم درست می کنم . این روزها بابا شهابتم خیلی سرش شلوغه ، عزیزم از اونجایی که با اومدنت به زندگیمون با خودت خیر و برکت هم اوردی ، بابا بجز کار خودش یه  ساختمون هم داره درست می کنه و حسابی سرش مشغول شده ، به خاطر اون سعی می کنم کارهای تولدتو خودم انجام بدم. 150 نفر مهمون داریم و دوست دارم به سلامتی یه جشن تولد خوب برات برگزار کنم . ایشاللللله که خدا هم کمکمون می کنه.

سلنای نازنینم ، دختر ماهم با بدنیا اومدنت به من و شهاب معنای واقعیه عشق رو نشون دادی. از وقتی چشمهاتو باز کردی و توی چشمام نگاه کردی دنیای من هم عوض شد ، انگار دنیا یه رنگ دیگه ای گرفت ... من مادر شدم.

وقتی چند روز پیش بهم ماما گفتی ،فهمیدم هیچ کلمه ای توی دنیا قشنگ تر از این کلمه نیست و چه لذتی داشت اولین ماما گفتنت به من.

امیدوارم تو گل قشنگم همیشه سالم و سلامت باشی و همیشه احساس قشنگ رو به من و بابا منتقل کنی.

عزیزم خیلی دوستت دارم ، هیچ وقت از یاد نبر . به خاطر بودنت کنارمون هر لحظه صد هزار مرتبه از خدا شگرگزارم.

نفس من دوستت دارم

مامان

 

پسندها (1)

نظرات (3)

به آمیز
10 خرداد 93 14:15
آموزش آمیزش
گیس گلابتون
3 تیر 93 11:11
سلام سلنا خانم چه نازه هزارماشاءالله
گیس گلابتون
3 تیر 93 11:15
راستی تولدت مبارک عزیزم