سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

سالگرد ازدواج من و بابا شهاب

1392/1/27 9:46
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم سلام

عزیزم امروز یکی از بهترین روزهای عمر من هست ، روزی که من و بابا شهابت باهم عقد کردیم و قول دادیم تا لحظه آخر زندگیمون باه عاشقونه زندگی کنیم.

٧سال از بهترین لحظه های عمرم رو کنار بابا شهابت بودم و از این بابت خدا رو شاکرم.

عزیزم مامان ، امسال تو اومدی کنارمون ،تویی که حاصل عشق من و شهابی و من و بابایی لحظه لحظه منتظریم که این حس ناب عشق رو بیشتر از قبل و در کنار تو تجربه کنیم. عزیزم پاینده باشی.

دختر گلم از صمیم قلبم از خدا می خوام که وقتی بزرگ می شی و عروس می خوای شی (ایشالله ) کسی مثل بابات همسرت باشه و بتونی همیشه معنیه عشق رو از ته دلت درک کنی.

بودن بابات و تو در کنار من یعنی خود خوشبختی ....  خدایا به خاطر تمام خوشبختی هایی که برام دادی شکرگذارتم و هر روز هزاران بار باید شکر کنم.

شهاب عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارک ، همیشه عاشقتم.

دختر قشنگم من و بابا شهابتم عاشق توییم ، باید سالم و سلامت باشی و بیایی به خونمون. زندگی قشنگمونو بیشتر از گذشته قشنگتر کنی.

دوستت دارم دخترم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)