سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

سال نو مبارک

1392/1/14 11:16
نویسنده : مامان
279 بازدید
اشتراک گذاری

دختر شیرینم سال نو مبارک  قلب

عزیز دلم یک سال جدید و یک بهار قشنگ دوباره شروع شده ، دختر گلم امیدوارم سالهای سال این بهار قشنگ رو ببینی و همیشه عید نوروز و بهار نوید بخش بهترینها و موفقیت های بیشتری باشه.

گل خوشگلم امسال بهترین عید رو کارت داشتیم و همراه با بابا شهاب کلی خوش گذروندیم.

عزیزم امسال بی صبرانه منتظرم که زود بیای کنارمون و تا اون موقع باید قول بدی سالم و سلامت باشی و خوبه خوب بزرگ بشی عزیزم.

نازنینم امسال مسافرت نرفتیم و توی این تعطیلات حسابی استراحت کردم تا تو تو دل مامان راحت باشی ،بعد از عید هم از اردیبهشت ماه مامان دیگه مرخصی گرفته که کلا دیگه به تو برسه ... عزیزم قراره که به امید خدا اردیبهشت ماه اطاقتو درست کنیم و وسایلهای خوشگلتو دونه دونه بزاریم تو اطاقت . آخه کلی وسایل خوشگل مامان ناهیدت برات خریده و کلی هم سوغاتی برات آورده بود. می دونم که حتما" خوشت می یاد گلم.

دختر قشنگم امسال دعا کردم همگی سالم و سلامت و خوش و خرم باشیم و تو هم به جمع من و بابا شهاب بیایی و خانوادمونو خوشبخت تر کنی. عزیزم بهترین ها رو برات آرزو می کنم .

امیدوارم امسال برای همه سال خوبی باشه ، امیدوارم خدا دامن همه عزیزانی رو هم که از خدا نی نی می خوانزوده زود سبز کنه ؛ دخترم تو دعا کن امسال خدا به همه کسانی که منتظر نی نی هستن یه فرشته کوچولو هدیه کنه. آمین

دختر کوچولو مامان خیلی دوستت دارم ، ممنونم که اومدی تو دلم . خدایا خیلی خیلی ازت ممنونم. امسال بهترین عید و عیدی رو داشتم .

عاشقتم عزیزم

مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیجان
18 فروردین 92 13:46
پر از شکوفه و سلامتی و خوشباختی باشی سلنای عزیزم