سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

اولین یلدای دخترم ...سلنا

1392/10/1 13:17
نویسنده : مامان
974 بازدید
اشتراک گذاری

دختر سیاه موی شرقی من

سلام

سلنای گلم ،هستی زندگیم اولین یلدای زندگیت مبارک.

یلدا شبی متفاوت از ٣٦٥ شب سال است و امسال برای من و شهاب متفاوت تر و شیرین تر از هر سال دیگر بود.دختر دردانه ام امسال اولین یلدایی بود که تو در کنارمون بودی ،همه هستیمون شدی و همه زندگیمون شدی. سال پیش عزیزم تو دل مامان بودی و آرزوی دیدن تو رو داشتم و امسال در آغوشم بودی و دستهای کوچولوی قشنگت رو توی دستهام داشتم.

دختر نازنینم امسال من و بابا شهاب به همراه تو ، توی خونه خودمون بودیم و سه نفری جشن گرفتیم ،کیک خوردیم هندونه بریدیم فال گرفتیم و پشمک خوردیم. خیلی خوشحال بودیم بابت اینکه فرشته قشنگی مثل تو کنارمون بود ...

سلنای من تویی که تنهایی هامون پر از یاد توست و تمام احساساتمون از وجود نازنین تو سرچشمه می گیره.دختر گلم همیشه خواستار بهترین ها برایت هستم.

عشق من تو هم با قلب پاکت آرزو کن دریای از امید و عشق تا شب یلدای آینده در قلب هممون جاری باشه و سال بعد هم سالم و سلامت در کنار هم جشن بگیریم.

گلم این هم فال حافظی هست که برای تو باز کرده بودم:

روشنی طلعت تو ماه ندارد          پیش تو گل رونق گیاه ندارد

گوشه ابروی تست منزل جانم      خوشتر از این گوشه پادشاه ندارد

 

دخترم این هم عکسهایی هست که دیروز ازت گرفتیم:

عزیزم دوستت دارم و همیشه از خدا بابت کوچولوی خوشگلی که بهمون داد سپاسگزارم.

مامان

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان علی
1 دی 92 13:19
یلدا مبارک