سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

اولین برف زمستونی دختر گلم سلنا

1392/9/16 15:36
نویسنده : مامان
655 بازدید
اشتراک گذاری

گل سرخ مامان ،سلنای من

سلام

عزیز دلم دو روز پیش اولین برف زندگیتو تجربه کردی، عزیز دلم هنوز خیلی کوچولویی که ببرم بیرون و با تو برف بازی کنم ولی از پشت پنجره دونه های کوچولوی برف رو برات نشون دادم ،قول می دم سال بعد روزی که برف بیاد مرخصی بگیرم و باهم بریم بیرون و برف بازی کنیم و یه آدم برفیه بزرگ با همدیگه درست کنیم.

قشنگ مامان از خدا می خوام بختت هم به بزرگیه آسمونی باشه که ازش برف می یاد و به سفیدیه برفی باشه که می باره. به اندازه تک تک دونه های برف خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که دختر نازنینی مثل تو رو به من و شهاب داد.

 

دنیای آدم برفی دنیای ساده است...

اگر برف بیاد هست ،اگر برف نیاد نیست...

مثل دنیای من،با وجود تو من هستم.

 

خدایا ازت ممنونم بابت دختر شیرینی که به من دادی که همیشه تصورش رو داشتم.

دختر نازنینم با همه وجودم دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)