سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

برای دخترم...

1394/12/16 15:38
نویسنده : مامان
170 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ، دخترم

سلام

گل ماهم چند ماهی هست که سرم خیلی شلوغ بود و وقت نکرده بودم وبلاگتو آپدیت کنم .

عزیزم طی این چند ماه اتفاقات مختلفی افتاده که خدا رو شکر سلامتی همراه همشون بود.

  • عمه آرزو یه کوچولو آورده که اسمشم رادینه ، خدا رو شکر یه عضو جدید به خونوادمون اضافه شده
  • عمو وهاب داماد شده و یه زن عموی قشنگ هم به خونوادمون اضافه شده
  • مامان یه شرکت دیگه باز کرده و چند روز پیش هم افتتاحیه گرفتیم. یکم مامان کارش زیادتر شده ولی خدا رو شکر می تونه هر دو تا کارشو اداره کنه و خوب باشه.

قربون شکل ماهت بشم ، تو هم همچنان با مامان ناهید هستی و هزاران بار هر روز شکر می کنم که نانا رو داریم

دخترم سلنا، خیلی بزرگ شدی و شیطون شدی ، یه دختر شاد و شیطون، مهربون و تودل برو. خیلی زودتر از اونی که فکرشو می کردم بزرگ شدی، دیگه تا مرز سه سالگیت چیزی نمونده . ماه مامان روز به روز ماه تر می شی. همه شکلها رو بلدی ، همه رنگها رو بلدی ، خوب شعر می خونی ، خوب نقاشی می کشی ، abc  رو خوب بلدی و با شعر می خونی ، انگلیسی شعر می خونی و... و .... و....

دختر نازننینم در یک جمله بهت بگم که شما یک خانم به تمام معنی شدی که با صحبتهات و کارهات دل همه رو می بری.

عزیزم سلنا دوستت دارم ، دخترم تا می تونی بچگی کن و بدون که مامان عاشقانه همیشه همراهته.

سلنای شیطون من:

نفس مامان دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

biiitaaa
21 اسفند 94 16:51
مادر يعني : معرفت ، گذشت ، محبت . . .با وبلاگتون خيلي حال کردم بقول خودمونيا دمتون گرم واقعا وبلاگ محشري دارين اميدوارم هميشه شاد باشين و سلامت به سايت ماهم سري بزني شايد به دردتون بخوره يروزي