سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

نصف راه رو با دخترم طی کردیم...

1391/12/5 13:00
نویسنده : مامان
240 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم سلام

عزیز مامان نصف راهمون رو باهم طی کردیم و به سلامتی گذروندیم...

الان ١٤٧روزه که توی دلمی و با ذره ذره وجودم احساست می کنم.الان دیگه روزهامو به عشق نزدیکتر شدن به دیدنت سپری می کنم و هر لحظه که تکونهای شیرینتو حس می کنم چند لحظه ای می رم یه عالم دیگه.قربون شکل ماهت بشم.

چند روز پیش رفتیم سونوگرافی ٢٠ هفتگیت، البته آقای دکتر گفت ٢١ هفته شدی عسلم.عزیزم آقای دکتر صورت خوشگلتو کامل برام نشون داد ، لبهای خوشگلتو با چشمهای قشنگت و بینی کوچولوت . نمی دونی من و بابا شهاب دلمون همش ضعف می رفت که کاشکی الان بزرگ شده بودی و تو بغلمون بودی. همچنان داشتی شیطونی می کردی .خدا رو شکر که سلامت بودی.قلب

عزیزم فکر اینکه چند ماه بعد از دلم بیرون بیای هم برام شیرینه و هم سخت.چند وقتیه همیشه و همه جا با هم هستیم و احساسات مادرانم هر روز بیشتر از روز قبل می شه و دوستش دارم.با تمام استرسها و سختی هایی که این روزها داره ولی بهترین روزها رو در کنارت احساس می کنم و عاشق تو و این روزها هستم و هر لحظه بابت این روزهای قشنگی که خدای مهربون برام داده شکرش می کنم.

دختر قشنگم هفته قبل رفتیم برای اتاقت تخت،کمد و میز آرایش سفارش دادیم و به نسبت اونا کاغذ دیواری و پرده خیلی خوشگل انتخاب کردیم. قرار شده همشونو اردیبهشت ماه بیارن و نصب کنن و ماه آماده کنیم برای اومدنت عزیزم. خیلی اتاق خوشگلی می شه و مطمئنم که دوستش داری ...اتاقتو مثل اتاق پرنسس ها درست می کنم آخخ عزیزم تو فرشته زندگی من و بابایی و با اومدنت زندگیمونو قشنگتر کردی، پس باید زیباترین اتاق دنیا رو هم داشته باشی.

خدایا بابت محبت و لطفی که به من و شهاب دادی خیلی ازت ممنونم ،همیشه و همه جا مواظب دخترم باش و از همه خطرات حفظش کن.

دخترم قوی باش،محکم باش و خوبه خوب رشد کن ...چند ماه بعد باید بیای به جمع ما و فرشته کوچولوی من باید دو بال خوشگلشو بزاره تو دل مامانش و خودش بیاد به این دنیای خاکی و پاهای کوچیکشو قوی کنه برای دویدن. عزیزم عاشقتم .

دوستت دارم دخترم

مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان طاها
5 اسفند 91 13:03
ان شا الله که به سلامتی نی نی نازتو بغل بگیری. الهی آمین.
هیجان
12 اسفند 91 13:22
ای جانمممممممممممم فرشته کوچولوی خوشگللللللللللللللللللللللل خدا حفظت کنه پرنسس خانم
نجمه
22 اسفند 91 10:23
سلاااااااااااااااااااااام آره دوستم شدید مواظب وروجک باش که اولین نوروز رو در پیش داره ، کنار مامان باباش وخالش و مامان بزرگش و همه اوناییکه دوستش دارن دوستت دارم شدیدددددددددددددددددددد پ یش پیش عیدت مبارک