سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

دخترم ...

1397/4/16 11:49
نویسنده : مامان
489 بازدید
اشتراک گذاری

فرزانه و مستانه ؛ به هوشیاری و مستی

جان میکنم عاشق ؛ به نگارنده هستی

پروانه چو من ؛گل؛ نپسندد ، دو سه روزی

گل ،یار چمن ؛ هستی پروانه ؛تو هستی

از شور و شعف ؛ سرخوش و مستانه زدم دف

با آمدنت ؛ بند غم از دم بگسستی

از رحمت یزدان تو شدی ؛ سهم و نصیبم

بر ملک دلم ؛ سرمد و شاهانه نشستی

گر خانه دل ، سرد و بهارش چو خزان بود

راه نفس سرد؛ به این خانه ببستی

این رحمت از او بس ، که چنین حمد بگویم

صد شکر ؛ خدایا ؛ که شدی خالق هستی

دوستت دارم دخترم

مامان

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
16 تیر 97 14:44
خوشگل ،زیبا و دوست داشتنی 😚😚😚
عمه فروغعمه فروغ
16 تیر 97 17:17
ای جانمحبتهزارماشاللهبوس
مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
22 تیر 97 13:57
همیشه شاد و سلامت باشیدگلگلگل
مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
30 تیر 97 16:39
لبت خندون و دلت شاد و تنت سلامتگل