سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

آهنگ زندگی

1396/12/8 12:45
نویسنده : مامان
594 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به زیباترین آهنگ زندگیم

دختر عزیزم لبخندهای تو معجزه و صدای خنده ات اکسیرجوانی من است

نازنینم به اتاقت می آیم و میز تحریرت را نگاه می کنم ، گاهی وقتی سرت را پایین می اندازی و مشغول کاری هستی حتی متوجه آمدن من هم نمی شوی ، ناغافل سرت را بالا می آوری و مرا می بینی و با قیافه و افاده می گی " نخند " الهی فدات بشم که نمی دونی این خنده ام از بابت چیه و چقدر به خودم می بالم و از داشتن فرشته ای مثل تو چقدر افتخار می کنم.

عزیزم ، سلنا این روزها دوست داری هرکاری را انجام بدی و دستم را می گیری که " بزار من انجام بدم " عزیز دل مامان کارهای نصفه و ناقصت را دوست دارم . شبها وقتی می خوابی اول به همه عروسک هات شب به خیر می گی و یه تعدادی رو هم تو تخت خوابشون می خوابونی ، بعد خودت تو تختت مثل فرشته ها می خوابی ، من هم بعد خوابیدن پیشانیت رو می بوسم و تو میان خواب و بیداری لبخند می زنی و می خوابی. دختر ماه پیشانی من ، مرسی که پیشم هستی.

دخترم سلنا 

چقدر حضور تو فکر و خیال های شیرین و امید و آرزوهای رنگی را به خانه ما آورد. ممنونم که به دنیا اومدی ، ممنونم که طلوع کردی ، تویی که هم ماه منی و هم خورشید منی.

سلنای قشنگم دوستت دارم

مامان

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
8 اسفند 96 22:21
❤❤❤