سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

اول مهر

1396/7/1 13:11
نویسنده : مامان
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلنای گلم سلام

نازنین دخترم امروز رنگ صورمه ای و زرد روی تن زیبایت چه زیبا تو را در برگرفته و شور ناب آموختن و زندگی چه تلالوئی در نگاهت دارد، لبخند نرم و نجیب تو ...لبخند دانا و عمیق تو ....لبخند کم سال و بچه گانه نیست...بالغ است و آگاه و امیدبخش ، باشد که راهت همیشه هموار و پویا و شکوفا باشد.

دختر عزیزم امروز اولین روز تو برای ورود به دنیای بزرگترها بود که خیلی خوب و با آرامش زیاد از اون استقبال کردی.

خدایا خداوندا دخترم را به دستان توانای تو می سپارم ،امانتی که به دستم دادی در تمام لحظات به دستان قدرتمند و نوازشگر و مهرانتر خودت می سپارم تا هر روز شکوفا تر و سلامت تر به من بسپاریش... همانطور که تا حال همواره مراقبش بودی از حالا به بعد هم خودت حفظش کن.

دختر گلم ، سلنا دوستت دارم و بهترین آرززوها را برایت می کنم

موفق باشی نفسم

مامان

پ ن : سلنا به اصرار خیلی زیاد خودش می خواست مدرسه بره و الان پیش دبستانی 1 می ره. عزیزم چقدر زیاد دوستت دارم

پسندها (1)

نظرات (0)