سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

بهار 96

1396/2/20 11:56
نویسنده : مامان
211 بازدید
اشتراک گذاری

بهار آمد که تا گل باز گردد                       سرود زندگی آغاز گردد

بهار آمد که دل آرام گیرد                         ز درد و غصه ها فرجام گیرد

دختر زیبای من

سلام

عزیزم بهاری دیگر و زیباتر شروع شده و سالی جدید مدتی هست که آغاز شده ، نازنینم امسال سرم خیلی شلوغ بود و با اینکه هر روز خواستم وبلاگت رو آپدیت کنم ولی نتونستم زودتر از این سال نو رو اینجا برات ثبت کنم.

سال 96 سالی زیبا و پر از اتفاقهای خوب برای همگی خواهد شد و امسال هم یکسال بزرگتر ،زیباتر و فهمیده تر شدی. 

بهار را گذاشته ام پشت لبخند تو

تا هر بار برای من می خندی

تمام دنیا را در زمستانی ترین فصل سال

بوسه بارانی کنم به گرمای مرداد

دردانه دختر مامان ، سلنای قشنگم عاشقانه دوستت دارم 

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)