سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

روزهای زیبای ما

1395/10/13 12:39
نویسنده : مامان
171 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم سلام

دختر زیبای من لحظات با تو بودنم اونقدر زیباست که لحظه ای بدون فکر تو برایم وجود ندارد. ناز گل مامان هر روزی که می گذره و هر لحظه زیبایی و وقار تو بیشتر و بیشتر می شه و هر روز زیباتر می شی.

گل دخترم مدتیه که کلاس زبان و کلاس نقاشی می ری و با اینکه تو هر دو تا کلاس از لحاظ سنی کوچیک ترین فرد کلاسی ولی از لحاظ یادگیری فوق العاده هستی و خیلی زود همه چیز رو یاد می گیری.

عزیزم مدتی قبل چند روزی تعطیلی داشتیم ، من و بابا شهاب هم از فرصت استفاده کردیم و دو سه روزی مرخصی گرفتیم و رفتیم مسافرت ... باهم رفته بودیم کیش و خیلی خوش گذشت یک هفته کامل با هم بودیم و حسابی زندگی کردیم. بیشتر دلخوشیمون هم به این بود که همه جا و هر لحظه باهم بودیم. 

عروسک کوچولوی مامان با تمام وجودم دوستت دارم و همه هستی ام رو به پایت می ریزم تا در پناه خدا بزرگ شوی و رشد کنی و نمونه یک دختر موفق بشی.

نفسم چند روز قبل هم شب یلدا بود و یه شب خوب و به یاد ماندنی رو خونه نانا داشتیم

همون روز یعنی 30 آذر نمایشگاه نقاشی داشتی و عصر رفته بودیم نمایشگاه . قربون شکل ماهت بشم که با این سن کمت چقدر قشنگ توی این نمایشگاه مهمونهاتو تحویل می گرفتی و آثارتو داشتی توضیح می دادی. الهی مامان فدات بشه که اندازه دنیا ها دوستت دارم و بهت افتخار می کنم.

از خدای مهربون می خوام زیباترین سرنوشت و آینده رو توی تقدیرت قرار بده و آنقدر بدرخشی تا ستاره ای بی همتا در قله موفقیت باشی . آمین

دوستت دارم دخترم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)