سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

پاییز

1395/7/11 14:56
نویسنده : مامان
376 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سلنا

سلام

نازنین دخترم فصل پاییز شروع شده...

فصلی که من و بابا شهاب با هم آشنا شدیم...

فصلی که من عاشق شدم...

فصلی که من و بابا باهم رفتیم زیر یه سقف...

و فصلی که فهمیدم دارم مادر می شم...

پاییز یه فصل متفاوت و قشنگ برای ما

دختر خوبم از وقتی اومدی پیش من ، روزهای کوتاه و سرد پاییز، بارونهاش و برگهای رنگی رنگیش برای من و بابا یه طعم دیگه ای داره ...دخترم پاییز دیگه برای ما خسته کننده و دلگیر نیست ، درعوض رنگهاش پر رنگ و زیبا شده و پر از دلخوشی ....خدایا شکرت

نازنین دختر مامان ، این روزها دوست داری چتر کوچولوتو برداری و توی کوچه های بر از برگ های رنگی رنگی و زیر درختهای سرو راه بری و بدویی و بخندی ... حتی توی خونه هم این روزها بارون پاییزی می یاد و من وتو باهم چترهامونو برمی داریم وزیر بارون و روی برگهای خیس دست تو دست هم می دوییم و بازی می کنیم.

سلنای من ، دختر خوبم بیشتر از همه برگهای رنگی پاییزی دنیا دوستت دارم

مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
14 مهر 95 16:56
پاییزتون سرشار از شادی و سرخوشی یلدای عزیزم اینهایی که در مورد پاییز گفتی بدون کم و کاست برای منم صدق می کنه. موهات رو بکش