سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

تولد 3سالگی فرشته کوچولوی من

1395/4/13 13:01
نویسنده : مامان
266 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم، عزيزم، فرشته كوچك من ...

تولدت مبارک

به تو كه مي نگرم، همه زيبايي دنيا را، هر آنچه وصف شدني و هر آنچه توصيف ناپذير است را، يكجا مي بينم...

نازنینم عاشقانه دوستت دارم و تولدت را از ته دلم تبریک می گویم  و شکر می کنم که تو را دارم.

دوستت مي دارم بيش از آنكه در حجم انديشه ها بگنجد، از خدا ميخواهم ياري ام كند ، تا به تو بهترين ها را بياموزم و تو را هم آن سان كه شايسته بهترينها هستي پرورش دهم...

در يكايك لحظه هاي بودنم، برايت سلامتي، شادماني، موفقيت و سربلندي آرزو ميكنم

پروردگارا، مهربانا! زيباترين و برترين هديه عمرم را تو به من دادي، آنرا بر من ببخش و همراهم باش تا رساندن فرشته من بر اوج قله هاي موفقيت و نشاندن شاهين بخت و اقبال بر شانه هاي ظريف و كوچكش....

دخترم، تولدت مبارك. 

دوستت دارم عزیزم

مامان

پسندها (1)

نظرات (0)