سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

دختر قشنگم

1394/4/1 10:43
نویسنده : مامان
426 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین دخترم ،سلنا

سلام

دختر قشنگم چند روز دیگه تولد دوسالگیت هست... عزیزه دلم برای خودت خانمی شدی بیا و ببین. نازنینم خیلی دوست داشتم که برات یه مهمونیه مفصل بگیرم ولی از اونجایی که امسال تولدت تو ماه رمضون هست با بابا قرار گذاشتیم که یه مهمونیه افطار برای فامیل بدیم و بعد از افطار تولدتو برگزار کنیم ... امیدوارم برات خوش بگذره.

چند روز پیش کیک تولدتو به بهترین قنادی سفارش دادیم و قول گرفتم که دقیقا شکل عکسی باشه که براش نشون دادم. امسال تم تولدت وینکس winx هست و روی کیکتم یه عروسک وینکس با دوتا بال پروانه ای قرار داره ... خلاصه که جزئیات تولدت انشاا.. هفته بعدی چشمک

سلنای گلم ، حرف زدنهات تکمیل شده و با صحبتهات که با عشوه خاصی هم حرف می زنی دل همه رو می بری، خیلی ناز و دلبر شدی عزیزم.

یکی از کارهای مهمت که می تونم بگم دیگه دختر بزرگی شدی اینه که خودت موقع دستشویی می گی و دیگه مامان برات پوشک نمی بنده. آفرین نازگلم که قبل از دو سالگیت این کارو یاد گرفتی. خیلی دوستت دارم.

عاشق پارک و خانه کودکی ، همش دوست داری تاب تاب بری و سرسره بازی کنی.

وقتی ذوق می کنی جمله هاتو با ای وااااای شروع می کنی و من عاشق این ذوق کردنت و ای واای گفتنت هستم.

مسواک هم می زنی و دیگه اجازه نمی دی مامان یا بابا برات مسواک بزنه و برای خودت استقلال داری .

خلاصه که دختر ماهم ، سلنای قشنگم برای مامان و بابا ، همین طور نانا و بابا جون اینا یه دنیای متفاوت و شیرینی رو درست کردی ... یه دنیای قشنگ و شاد.

چقدر منتظر این لحظه ها شدم و خدا رو هزازان بار شکر که دارم دونه به دونه آرزوهامو تجربه می کنم و با ذره ذره جونم از این دنیای قشنگم دارم تذت می برم. یه دختر شیطون ،خوشگل ، ناز ، باهوش ،خوش اخلاق و دوست داشتنی در کنار همسر نازنین و مهربونم که یه دنیا برام ارزش داره ....خدایا خیلی دوستت دارم ممنونم بابت همه نعمتهات.

دختر قشنگم ،نفس مامان همیشه برای سلامتیت دعا می کنم و عاشقتم

مامان

پسندها (2)

نظرات (0)