سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

سالی نو ، سالی قشنگ ... سال 94

1394/2/5 11:01
نویسنده : مامان
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم

سلامی از سال جدید...سال94 ، سالی که سمبل عشق و مهربانی است.

سلنای قشنگم ، یه عید دیگه تموم شد و سال 94 با تمام زیباییهایش شروع شد.

امسال هفت سینمون رو با هم درست کردی، کنارم نشسته بودی و خیلی با دقت نگاه می کردی و همه وسایلو دونه دونه به دستم می دادی.

عید خیلی خیلی زود تموم شد و خاطره های خوبی رو بجا گذاشت . امسال موقع تحویل سال تو خواب ناز بودی و من و بابا دلمون نیومد که بیدارت کنیم.

صبح که شد با هم رفتیم خونه نانا و بعد هم عید دیدنی هامون. کلی عیدی جمع کرده بودی گلم.

روز 6 فروردین سه نفری رفتیم سفر .. رفتیم آنتالیا. خیی می ترسیدم که اونجا اذیت بشی ولی خدا رو شکر خیلی خوب بود و فکر می کنم به تو بیشتر از همه خوش گذشت. هتلمون عالی بود ، از اونجایی که وسایل تفریحی و جاهای خوب و مراسم خوش گذرانیش زیاد بود اصلا" حوصلمون سر نرفت و کلا" تو هتل موندیم. محلی داشت بنام Rexy Club که یه خونه بزرگ پر از وسایل بازی و اسباب بازی و نقاشی و فیلم و اینجور چیزها داشت ... وقتی وارد کلوب می شدی دیگه ما رو از یاد می بردی و بعد از گذشت چند ساعت با داد و فریاد باید از اونجا بیرون می آوردیم . قربونت بشم من.

خدا رو هزار بار شکر که واقعا" عید خوب و سال قشنگی رو شروع کردیم.

عزیزم هفته قبل سرما خورده بودی و سرفه های وحشتناک داشتی.. الان به لطف خدا بهتر شدی و حالت خوبه خوب شده. عزیزم خیلی دوستت دارم و دعام همیشه برای سلامتی تو هست.

نازنین مامان همیشه دوستت دارم

مامان

پسندها (1)

نظرات (0)