سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

اولین دیدار

1391/8/29 16:11
نویسنده : مامان
197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

عزیزم دیروز رفتیم دکتر و اونجا برای اولین بار دیدمت ، الهی مامان فدات بشه ، قربونت بشم که قوی بودی عزیز دلم قلبت تشکیل شده بود و خیلی خوشگل ضربان داشت.وقتی این صحنه رو دیدم اشکم در اومد و همون جا از شدت خوشحالی گریم گرفت . هنوز باور نمی کنم که یه قلب کوچولوی دیگه تو دلم هست و اونم تویی... بابات چقدر خوشحال شد . خدا رو هزاران مرتبه شکر کردم.

عشق من می دونی چند وقتته؟ الان ٦ هفته و ٥ روز هستی ... دورت بگردم عزیزم. انشاالله روزی بشه که بیای بغلم و دستای خوشگل کوچولوتو تو دستم بگیرم و بوسشون کنم.

مرسی که من و بابا رو به آرزوهامون رسوندی. دوستت دارم .

ای خدایا ! بابت بزرگترین هدیه ای که بهم دادی ازت ممنونم.

عشق مامان ، عشق بابا دوستت دارم. دفعه بعد با بابات باهم می نویسیم.

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیجان
30 آبان 91 10:35
الهی که سلامتی همیشه تا ابد تو وجود فسقلیمون خونه کنه فسقلی جونم منم به نوبه خودم خیلی منتظر این تپیدنه بودم ممنون که تپیدی ممنون که هستی ممنون که یه عشق و یه رحمت جدید به این دنیا افزودی منم دوست دارم عزیز خاله
هیراد و عمه لیلاش
14 آذر 91 19:01
عزیزم سلام انشاالله زودزود این 7ماه هم میگذره و فرشته کوچولوتو میگیری تو دستات