سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

گذشت زمان.....

1392/12/19 11:22
نویسنده : مامان
416 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ،سلنا

سلام

گذر زمان چقدر زود می گذرد،انگار همین دیروز بود ...3تیر سال92 که چشم به راه دختر قشنگم بودم که زود بدنیا بیاد و بغلش کنم ،که بشه همه زندگیمون ، که بشه دنیای من و شهاب ... و امروز سلنای من کم مونده 8ماهش تموم بشه.

نازنین دخترم خیلی بزرگ شدی و روز به روز هم بزرگتر می شی .

ماشاالله مامانی ،دیروز داشتم کمد لباستو مرتب می کردم و لباسهایی رو که کوچولو شدن رو جدا کردم. دلم نیومد همین جوری بسته بندیشون کنم و چیدم رو تختت و یه عکس یادگاری گرفتم. قربون قد و بالات بشم.

این عکسیه که از لباسهای کوچولوییت گرفتم.

دختر ماهم ، خیلی دوست دارم و از اینکه روز به روز بزرگتر می شی و خوشگل تر ،احساس غرور می کنم.

نفس مامان ،دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
28 اسفند 92 9:21
سلاممممممممممممم مامان سلنا خوبی؟ عیدت پیش پیش مبارک دوستم ، شیرینی این روزات گوارای وجودت ببین سال دیگه لحظه تحویل سال چه آتیشی بسوزونه این وروجک ، بهتون خوش بگذره عیدت مبارررررررررررررررررررررررک