سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

ولنتاین مبارک

1392/12/5 15:33
نویسنده : مامان
3,981 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم

عشق به تو دخترم حد و اندازه ای نداره...عزیزم عشق من و بابا شهاب نسبت به تو روز به روز بزرگتر و بیشتر می شه...دخترم روز عشق رو برات تبریک می گم چون عاشقانه دوستت دارم.

           

نازنینم چند روز قبل روز ولنتاین بود ، روز عشق ، روز عشاق و روزی که تو اولین هدیه ولنتاین رو از بابای مهربونت گرفتی.

اگه می بینی با تاخیر نوشتم ،علتش اینه که می خواستم عکسهاتو هم بیارم و تو سایتت بزارم ولی بازم امروز یادم رفت و الان دیگه نتونستم صبر کنم و سایتتو آپدیت کردم.

سلنای من ،اونروز بابا شهاب ساعت 2 با یک جعبه خوشگل قرمز بهمراه یه پاندای قرمز قشنگ اومد تو خونه و هدیه عشق من و تو را داد. قربونت بشم چقدر از دیدن اون پاندا خوشحال شدی و همش بغلش می کردی. من هم برای تو و بابا یه کیک پر از قلب پخته بودم.

دختر عزیزم امسال از خدا بهترین هدیه عمرم که تو باشی رو گرفتم . از اونجایی که تو و بابایی رو از همه بیشتر دوست دارم ، ازته دلم و با تمام وجودم بهتون روز ولنتاین رو تبریک می گم.

ایشالله این خوشی همیشه تو خانواده سه نفریمون بمونه و هر روز بیشتر بشه.

این عکسها رو هم تو گوشیم داشتم و بعدا" عکسهای قشنگتو می زارم:

دو تا عشق قشنگ من

هدیه های ولنتاین

خدایا شکرت ،هزاران بار شکرت ....بابت زندگی قشنگی که با عشق روز به روز گرم تر می شه...بابت همسر مهربونی که با عشق همیشه کنارمه ...بابت مامان خوبی که با عشق همیشه کمکم می کنه ...بابت پدر نازنینی که با عشق پشتمه...بابت خواهر گلی که عشقش همیشه با منه و در نهایت بابت فرزند سالم و قشنگی که خنده هاش و وجودش به همه ما عشق می ده.

خدایا دوستت دارم و بابت همه چی ازت ممنونم.

دختر گلم ،سلنا ، هستی زندگیم همیشه من و بابا عاشقت هستیم و با دل و جون مواظبتیم.

اولین ولنتاینت مبارک

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)