سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

اولین کلمه...

1392/11/16 14:54
نویسنده : مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلنای گلم

سلام

نازنین من دو روز قبل وقتی باهات بازی می کردم ، گفتی : " گاگا "، الهی فدای اون گاگا گفتنت بشم من. اول فکر کردم همین طوری یه چیزی گفتی ولی بعدش وقتی ازت خواستم تکرار کنی بازم گفتی " گاگا " ...خیلی ذوق کرده بودم و صدبار بوسیدمت.قربون دختر شکموم بشم که اولین کلمه خودشو با گاگا شروع کرد. دختر گلم لحظه شماری می کنم تا بابا و مامان رو صدا کنی.

دختر نازم کلی کارای با مزه انجام می دی و هر روز شیرین و شیرین تر می شی.

  • تا بهت می گم سلنا بیا بغلم ، بال بال می زنی
  • وقتی مامی ناهید سرفه می کنه ، بعدش الکی تو هم سرفه می کنی و دنبالش هم خودت می خندی
  • وقتی از غذا خوردن سیر می شی ،دهنتو اونقدر محکم می بنی که به هیچ وجه نمی تونم قاشق رو تو دهنت بزارم.
  • همه چیزی رو که دستت می رسه زود می بری تو دهنت و می خوای گازش بگیری
  • روزنامه ، مجله و هر چیز کاغذی رو در یک چشم بهم زدن مچاله می کنی

فدات بشم من که هر چی ازت بنویسم بازم کمه .

برات سی دی های بی بی انیشتین رو خریدم و وقتی می زارمشون چهار چشمی نگاه می کنی، حتی تکون هم نمی خوری و بعد کارایی که نی نی های تو تلویزیون انجام می دن رو می خوای انجام بدی. دختر گل من خیلی با هوش و ماهی .

عزیزم من و بابا شهاب خیلی دوستت داریم و هر لحظه از خدا شکرگزاریم.

نفس مامان ،عاشقتم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)