سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

عشق دوست داشتنیه من

1391/8/23 14:00
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

کوچولوی دوست داشتنیه من ، این چند روز احساس می کنم داری بزرگ می شی ... از حالتهایی که هر روز دارم می فهمم که هستی و داری رشد می کنی ، ٥ روز دیگه یعنی ٤دفعا بخوابی و پاشی ،می بینمت و صدای تالاپ تولوپ قلبتو می شنوم .

عزیز مامان ، بابات هم هر روز صدبار حالتو می پرسه . نمی دونی چه بابای مهربونی داری . باید خوب خوب رشد کنی و بزرگ بشی که بیای  پیشمون و خوشبختیمونو تکمیل کنی.

عزیزم برای دیدنت ثانیه شماری می کنم و خیلی دوست دارم.

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نجمه
27 آبان 91 7:37
واااااااااااااااااااااااااااااای عزیزه خاله خوشبختی مامان و بابا رو تو تکمیل می کنی ، زودی خودتو نشون بده که عجیبه مشتاق تو ان خوشگم
هیجان
29 آبان 91 9:40
صدای تپیدن قلب تو برای همه ما امید و نفس دوباره ای بود ممنونم از تپیدنهات