سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

روزهای قشنگ و شیرین

1392/5/29 15:16
نویسنده : مامان
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلنای قندعسلم

سلام

نزدیک به دو ماه هست که باهم مادر بودن و فرزند بودن را تجربه می کنیم،خیلی شیرین و لذت بخش هست. دیگه یاد گرفتم که شبها بخوابم ولی بیدار باشم و با هر تغییری در حرکاتت و صدات فوری از جا بپرم و نگات کنم.

دختر گلم بعضی از شبها بیدار می شی و نصف شب وقتی نگاهت می کنم با یه لبخند قشنگ ، چشمای گردت و زبونی که برام در می یاری دلمو می بری. الهی فدات بشم که یه لبخند تو رو با یه دنیا عوض نمی کنم. عزیزم صبحها هم وقتی بابا شهابت سر کار می ره با لبخند قشنگت اونو راهی می کنی ،فرشته کوچیک من خیلی دوستت داریم ، وجود تو زندگی من و بابا شهاب رو کلا عوض کرده.

دخترم سلنا ،شکوفه کوچیک و خوشگل من ،٤٠ روزگیت هم گذشت ...گلم از وقتی ٤٠روزت تموم شده کلی پیشرفت کردی،خنده هات دیگه ناخودآگاه نیستن، توجهت به اطراف بیشتر شده ، به آدمها خیره می شی و اشیا متحرک رو با چشمهای قشنگت دنبال می کنی.

این لحظه های قشنگ زود زود می گذرن و من دلم نمی خواد هیچ کدومشونو از دست بدم. روز به روز بزرگتر می شی و لباسهات دارن کوچولو می شن. بعضی از این لباسها رو اصلا" یکبار هم نپوشیدی گلم.

سلنا جونم دختر عزیزم هفته بعد موقع واکسن دو ماهگیته. الهی فدات بشم که اذیت می شی ولی باید بدونی این واکسنهابه خاطر سلامتیته گل نازنینم.

دختر نازنینم قدر این روزها رو خوب می دونم و از هر لحظه اش لذت می برم و بابت این روزهای خوب صدبار از خدا شکرگذارم.

قند عسل مامان ،دختر نازنینم خیلی دوستت دارم و صد تا می بوسمت .

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)