سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

دختر گلم ...خوش اومدی

1392/4/30 13:43
نویسنده : مامان
2,992 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ....به این دنیا خوش اومدی

سلنای قشنگم

نمی دونی از وقتی دیدمت ،بغلت کردم و برات شیر دادم چه احساس قشنگی دارم.

حالا مامان شدن رو با تمام وجودم حس می کنم فقط به واسطه تو و قلب پاک تو. می تونم بگم بهترین لحظه عمرم وقتی بود که برای اولین بار دیدمت.

عزیزم الان ٢٦ روزه که به دنیا اومدی ...خوش اومدی قشنگم.

دختر نازنینم از وقتی بدنیا اومدی تمام قلب و روحم مال تو شده ،نمی دونم از خدای بزرگ چطور تشکر کنم که منو لایق مادر شدن و شهاب رو لایق بابا شدن دونست و تو رو بهمون داد.

دخترم من عاشق تو شدم ،عاشق پاکی ،زلالی و عاشق نگاههای قشنگت.

تو همون فرشته ای هستی که من و بابا شهاب منتظرت بودیم.

از تو ممنونم که به زندگی ما اومدی و خوشبختی و سعادت رو بهمون هدیه کردی.

به وجودت افتخار می کنم و بیشتر از هر لحظه می پرستمت.

امیدوارم من و بابا شهاب شایستگی داشتن و پروراندن تو ، یباترین هدیه خدا رو داشته باشیم.

خداوندا روزی صد بار سجده می کنم و بابت دختر قشنگی که بهمون دادی ازت تشکر می کنم.

دختر نازنینم از تو هم ممنونم که لذت احساس مادر شدن رو در عمق وجودم تزریق کردی.

می بوسمت نفسم

مامان

 

دخترم سلنا روز سوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
16 مرداد 92 10:49
ای جانممممممم ای عزیزممممممممممم سلنای خالههههههههههههههه قربون اون نگاه کردنت که اینقد قشنگه یلدا جونم هرچند بی معرفت شدی سرت شلوغ شده ولی من هر روز به یادتم باور کن ، این روزهای مادر شدن برات خوش باشه خواهر هر وقت تونستی یه خبر از خودت بده سلنا جونم اومدنت مبارررررررررررک