سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

روز آخر انتظار...

1392/4/2 12:05
نویسنده : مامان
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل مامان

عزیزم می دونی کمتر از یک روز تا اومدنت کنار مامان و بابا باقی مونده؟

دخترم فردا روز دیدارمون هست...روزیکه خدا برای مادر شدن من و پدر شدن شهابم رقم زده، لحظه ای که فرشته های آسمون دختر قشنگمون رو به ما می سپارن.

خدایا شکرت .....هزاران بار شکرت فرشته

دختر نازنینم فردا می تونی:

  • دنیا رو با چشمهای نازت ببینی
  • مامان و بابا می تونن صورت ماهتو ببینن،بغلت کنن و ببوسن
  • بالهای خوشگلتو می دی به فرشته های آسمون و به جاش خدا یک قلب مهربون بهت می ده تا بتونی همه رو دوست داشته باشی
عزیز دلم دقیقه ها رو می شمارم تا هر چه زودتر بغلت کنم .
بابا و من بیصبرانه منتظر اومدنت هستیم ، لحظه ها رو می شماریم و بابت هدیه خدا که تو باشی خیلی خدا رو شکر می کنیم.
دوستت دارم
مامان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نجمه
9 تیر 92 16:00
قدمش دختر عزیزت مبارکککککککککککککککککک خوش بخت باشه و عاقبت به خیر و خوش روزی به سلامتی و میمنت ، خیلی دوستت دارم دوستم