سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

کمتر از 30 روز مانده تا ....

1392/3/7 16:36
نویسنده : مامان
271 بازدید
اشتراک گذاری

اين يك اغاز است براي كودك من
كودكي كه هنوز نيامده و خود را براي
جدال سرنوشت در بطن مادري كه
بي صبرانه انتظارش را ميكشد اماده ميكند
نازنينم ميدانم كه در وجود من رنج هاي
بسياري را متحمل ميشوي اما
بدان امن ترين جاي زندگي
همان جاي تنگ و تاريك دل من است
اما با همه اين ها مي خواهم كه بيايي و
بهار زندگي من و پدر باشي و
با عطر نفس هايت روح زيستن را
به ما هديه بدهي

سلام عسل مامان

سلنای گلم ،دختر نازنینم لحظه های در آرزوی تو و در انتظار تو رو به پایان است.

شکر اون خدایی که من رو بوجود آورد و تا حالا از نعمتهاش لبریزم کرده،نعمت خانواده مهربان،بهترین لحظات ،نعمت بهترین همسر دنیا و نعمت حس مادری.

عزیز دلم مطمئن باش تمام عشقم رو نثارت می کنم تا با عشق تو این دنیا زندگی کنی ، دختر قشنگم تو گل عشق من و بابایی.قلب

دختر گلم الان که تو دل مامانی برای بابات خیلی دعا کن چون عاشقانه مراقب من و تو بود، برای مامان ناهید خیلی دعا کن که مثل پروانه فراتر از وظیفه مادری دور ما بود. عزیزم برای تمام کسانی که سفارش دعا کردند دعا کن. عشقم تو پاکترین موجودی و خدا رو شکر که من میزبان فرشته ای چون تو هستم.

دختر گلم روز مادر و روز پدر گذشت و امسال اولین سالی بود که من و شهاب این روز رو با تمام وجود حس کردیم. مرسی که این روز های خوب رو ببا وجودت به ما هدیه دادی.

 

عزیزم با اینکه مامان تو این یک ماه آخر خیلی اذیت شده اما به عشق دیدن تو فرشته قشنگ همه چیز رو تحمل می کنه تا تو بیای و دنیاش عوض بشه به یه دنیای رویایی و زیبا در کنار تو و بابایی.

سلنای گلم اتاقت دیگه تموم شده و سیسمونی هات تکمیل شدن، خیلی خوشگل و قشنگ شده ...خودت هم بیایی می دونم که خیلی خوشت می یاد.

عزیزم این روزهای آخر رو هم مراقب خودت باش تا بزودی بیای تو بغل مامانی.

 

دوستت دارم دخترم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)