سلناسلنا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

رنگین کمان خوشبختی زندگی من

یه امید تازه برای زندگی

1391/8/10 15:07
نویسنده : مامان
242 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگم من تازه 2روزه که فهمیدم هستی ، اونقدر خوشحال شدم که هر لحظه یادت می یفتم اشک تو چشمام حلقه می زنه...بابات هم وقتی فهمید که تو هستی خیلی خوشحال شد و همش فکرته و حالتو می پرسه.

خیلی باید قوی باشی ، خیلی باید سالم و سلامت باشی ...من و بابات قول می دیم از دل و جون مواظبت باشیم .

چند روز بگذره می تونم ببینمت قول باید بدی تا اون موقع قلبت مثل ساعت بزنه .

عشق من خیلی دوست دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هیجان
10 آبان 91 15:14
عزیز دل من کوچولوی دوست داشتنی اومدنت مبارک بدون که همه ما اومدنت رو جشن گرفتیم
برات آرزوی سلاتمی دارم، آزوی روزی که بیام و تو رو تو بغل مامان نازت ببینم و گلبارونتون کنم



خاله ستایش
10 آبان 91 15:19
وااااااااااای بهت تبریک میگم عزیزم ، همه نی نی رو

هم وبلاگ جدیدت رو ، انشالله که یک روز نی نی

نازت بزرگ میشه و این نوشته هات میخونه و ذوق

میکنه ، الهی که همیشه سالم باشه


الناز
5 اسفند 91 13:29
سلاام به سلامتی انشالله که سالم و سلامت به دنیا میاد و بهترین و زیباترین هدیه از طرف خدابراتون میشه خوش به حالتون برا منم دعا کنید صاحب بچه شم خیلی حسرتشو میکشم راستی دختره یا پسر؟؟؟؟ خبرشو برام بده